Selecteer een pagina

Verzend- en Retourbeleid

Verzendingsbeleid

Wij verzenden momenteel naar de volgende landen (binnenkort meer landen): We kunnen leveren aan de meeste EU-landen zoals Nederland (NL), België (BE), Luxemburg (LUX), India.

We hebben 1 tot 3 werkdagen nodig om de bestelling te verwerken, en meestal, 7-10 dagen later, ontvangt u uw producten. De verzending wordt vertraagd om objectieve of ongecontroleerde redenen. Wij zullen onze klanten van tevoren op de hoogte stellen van vertragingen.

Alle bestellingen worden verzonden vanuit AWL (India), Rotterdam (Loendersloot) of PL Warehouse. De toonaangevende logistieke methoden DPD, DHL, HOMER en andere verzendkanalen.

Tijdens het drukke vakantieseizoen duren de verwerkingstijden langer dan normaal en zijn er enige vertragingen te verwachten.

EVERGEAR is niet verantwoordelijk voor leveringen die kunnen worden beïnvloed door douanerechten, vertragingen of verlies als gevolg van natuurrampen, of stakingen of vertragingen in het lucht- en grondvervoer.

 

Garantie & Retourzending

EVERGEAR garandeert de oorspronkelijke consumentenkoper dat dit EVERGEAR product vrij zal zijn van gebreken in vakmanschap en materiaal bij normaal gebruik door de consument gedurende de toepasselijke garantieperiode die hieronder wordt aangegeven als “garantieperiode”.

De garantieperiode begint 24 maanden vanaf de datum van aankoop door een klant.

30 dagen geld-terug garantie
Wij bieden een 30 dagen geld-terug garantie. Als u om welke reden dan ook niet tevreden bent met uw apparatuur – geen gedoe met teruggave. Dit geldt alleen voor producten die rechtstreeks bij EVERGEAR zijn gekocht. Neem contact op met de detailhandelaar/distributeur waar u nu gekocht heeft en volg hun retourbeleid voor alle andere aankopen.

Let op, de 30-daagse geld-terug-garantie is niet van toepassing op producten in een open doos of zonder accessoires.

– Retourzendingen moeten alle accessoires bevatten
– Artikelen moeten de originele verpakking bevatten
– Voor niet-kwaliteitsgerelateerde garantieclaims is de koper verantwoordelijk voor de verzendkosten.
– Evergear vergoedt de kosten van het product zelf bij niet kwaliteitsgerelateerde garantieclaims.
– Retourzendingen kunnen worden geweigerd als de artikelen niet aan bovenstaande eisen voldoen.
– Wij betalen de retourkosten voor defecte en beschadigde artikelen tijdens de verzending.

Voor subjectieve terugkeer redenen, moeten klanten dragen de terugkeer verzendkosten zelf.

Onderhoud
EVERGEAR zal defecte producten tijdens de garantieperiode repareren/vervangen wegens fabricage- of materiaalfouten.

Terugbetaling
EVERGEAR biedt een 30 dagen geld-terug garantie voor goederen die rechtstreeks bij EVERGEAR zijn gekocht. Om in aanmerking te komen voor een volledige terugbetaling, moet uw artikel ongebruikt zijn en zich in dezelfde staat bevinden als waarin u het hebt ontvangen en in de originele verpakking.

Als u om welke reden dan ook niet tevreden bent, laat het ons dan binnen 30 dagen weten. Zodra wij het product ontvangen en de geldigheid ervan bevestigen, zullen wij het totale aankoopbedrag terugbetalen.

Opmerking: wij weigeren de terugbetaling als het verkeerde artikel naar EVERGEAR wordt teruggestuurd of als het artikel niet wordt teruggestuurd.

Om een artikel te retourneren, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen via telefoon of e-mail op sales- eu@evergear.nl tijdens onze reguliere kantooruren. Om uw product te retourneren onder het 30-dagen retourbeleid, moet u controleren dat:

-U het het product rechtstreeks bij EVERGEAR hebt gekocht.

-U contact opneemt met EVERGEAR en de retourprocedure begint binnen 30 dagen na de oorspronkelijke verzenddatum. Het product wordt geretourneerd in

-U de originele verpakking, met alle materialen inbegrepen, in nieuwe of zo goed als nieuwe staat, en vergezeld van een retourautorisatienummer.

Ruilen
Wij vervangen artikelen alleen als ze defect of beschadigd zijn. Als u uw artikel wilt ruilen voor hetzelfde, neem dan contact met ons op via sale-eu@evergear.nl en voor ondersteuning in India & Sri Lanka kunt u contact met ons opnemen via sales-sea@evergear.in.

Uitsluitingen
De garantie van EVERGEAR geldt niet voor:
-Onjuist gebruik of onjuiste installatie
-Cosmetische schade
-Schade door natuurgeweld. (Bijvoorbeeld blikseminslag, tornado’s, orkanen en dergelijke)
-Ongevallen
-Verkeerd gebruik/beschadiging door verkeerde gebruikswijze
-Misbruik
-Nalatigheid
-Commercieel gebruik
-Wijzigingen aan enig deel van het product
-Als het aankoopbewijs niet getoond kan worden
-Beschadigd door onjuist gebruik
-Verloren of gestolen producten
-Niet-kwaliteitsgerelateerde problemen (na 30 dagen na aankoop)
-Gratis producten
-Reparaties door derden
-Aankopen bij niet-geautoriseerde wederverkopers

Het retour- en garantiebeleid kan zonder voorafgaande kennisgeving worden gewijzigd.

Hoe kunt u contact met ons opnemen voor klantenservice?
Voor garantieservice kunt u contact met ons opnemen per e-mail: sales-eu@evergear.nl en voor ondersteuning in India & Sri Lanka kunt u contact met ons opnemen via sales-sea@evergear.in.

Een artikel terugsturen
Als u een artikel wilt retourneren, hebt u een RMA-nummer (Return Material Authorization) nodig. EVERGEAR accepteert geen retourzendingen zonder voorafgaande toestemming en een RMA-nummer. U kunt een RMA-formulier krijgen door telefonisch of per e-mail contact met ons op te nemen.

Proces voor het retourneren van producten

Proces: Koper moet voldoende aankoopbewijs overleggen. Geldig aankoopbewijs kan zijn:
Bestelnummer van online aankopen gedaan via EVERGEAR NEDERLAND B.V.

Verkoopfactuur
Houd er rekening mee dat meer dan één type aankoopbewijs nodig kan zijn om een garantieclaim te verwerken (zoals ontvangstbewijs van geldoverschrijving en bevestiging van het adres waar het artikel oorspronkelijk naartoe is verzonden). Het serienummer van het defecte artikel (meestal op de onderkant van het product) en/of een zichtbaar bewijs van het defect zijn vereist.

Het kan nodig zijn een artikel te retourneren voor kwaliteitscontrole. Zorg voor een RMA-nummer (Return Merchandise Authorization):
-Alle retouren moeten een RMA nummer hebben voor verwerking. Neem contact op met Evergear op eu@evergear.com voor assistentie.
-Schrijf het RMA nummer op het verzendlabel aan de buitenkant van de verpakking.
-RMA nummers moeten duidelijk worden weergegeven op het verzendlabel van elk pakket dat naar EVERGEAR wordt geretourneerd.
-Schrijf het RMA-nummer niet op de eigenlijke doos.
-Pakketten zonder RMA-nummer op het retouretiket worden mogelijk niet geaccepteerd door ons lokale magazijn.

In de volgende situaties zijn de verzendkosten voor rekening van de koper:
-Retourneren van producten om een andere reden dan een bewezen defect
-Garantieclaims op artikelen die buiten het oorspronkelijke land van aankoop zijn gebracht
-Onopzettelijke retourzendingen van de koper
-Het retourneren van persoonlijke artikelen
-Het retourneren van artikelen waarvan wordt beweerd dat ze gebreken hebben, maar die door de kwaliteitscontrole van EVERGEAR in werkende staat zijn bevonden.
-Kosten in verband met ongeoorloofde retourzendingen (alle retourzendingen die buiten de goedgekeurde garantieprocedure plaatsvinden).

Betrouwbare power stations en zonnepanelen als veelzijdige energieoplossingen voor onderweg, op reis, buiten en binnen. De veilige EVERGEAR krachtcentrales zorgen ervoor dat je elektronische apparaten altijd en overal opgeladen worden.

© 2023 Evergear

Contact

Email: info@evergear.nl
Telefoon: +31612345678

Adres

c/o WTC Den Haag
Pr. Beatrixlaan 582,
2595 BM Den Haag,
Nederland